Om meg

Oslo, Norway
Da prøver man lykken i Oslo etter en liten arbeidsøkt i bodø etter endt opphold i New York. Interesser: -Foto - Trening - Judo

fredag 21. mai 2010

Jeg er hjemme...New York er forlatt for denne gang og jeg sitter nå i sofaen hjemme i Løpsmarka i Bodø.
Lang flytur fra New York til Oslo, ble en del adjø på gardermoen, og noen på gjensyn! I oslo besøkte jeg Håvard en tur og spiste kebab sammen med Celine som har gått i klassen min de siste månedene :)
Ble møtt på flyplassen i Bodø av min kjære mamma og av Elin,Helena,Monica og Fredrik ! var VELDIG koselig :) første kvelden hjemme har jeg snakket litt med mamma og bestemor som er på besøk og spilt tennis med Fredrik og Marius ! nå skal jeg legge meg snart...synd jeg ikke er trøtt og har jetlag !!! Ny blogg kommer snart...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar