Om meg

Oslo, Norway
Da prøver man lykken i Oslo etter en liten arbeidsøkt i bodø etter endt opphold i New York. Interesser: -Foto - Trening - Judo

mandag 10. mai 2010

Behind the scenes

På fredag var jeg først og traff Alex, Nils og Ulrik på times square der Alex filmet inn en scene til en film han lager på skolen. Jeg var litt treg med å dra dit på grunn av at mens de var på toget ble times square evakuert pga mulig bombe, jeg fikk med meg dette på CNN idet jeg var på vei ut og ventet litt. Det viste seg å være en kjølebag med vannflasker. Etter filmingen der dro vi tilbake til brooklyn der jeg, Alex, Nils og Ulrik endte opp med å lage en musikkvideo til Lazlo bane - superman. Filmen ender vel opp på facebook når den er ferdig redigert ;)

Imellomtia, her er litt behind the scenes photos ^^











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar